Radiere firma in Bucuresti si Ilfov – Adisaf.ro

 

Radiere firma in Bucuresti si Ilfov – firma specializată în lichidări, dizolvări și radieri ale societăților comerciale din Registru Comerțului

Atunci când activitatea unei firme nu mai este rentabilă sau a intrat în faliment sau pur și simplu nu mai are activitate, sau dacă desfășurarea oricăror activități nu mai poate genera beneficii materiale pentru antreprenor, ar fi OK să vă gândiți la procedura de închidere a respectivei firme.
În multe situații, în funcție de anumite aspecte comerciale sau juridice ce sunt implicate, procedura nu este foarte simplă și poate  necesita câtva timp până să reușiți acest să finalizați acest demers.
Pentru radierea unei firme din Registru Comerțului, este necesară dizolvarea și  lichidarea acesteia. Lichidarea poate fi voluntară sau involuntară.

În astfel de situații, pentru a scapa de toată corvoada și pentru a nu mai pierde timp cu o operațiune/activitate care oricum nu vă mai aduce niciun fel de beneficii materiale, este bine să apelați la o firmă specializată în vederea realizării acestei proceduri de lichidare societate.

O astfel de firmă, cu multă experiență acumulată este ADISAF

Procedura de radiere firma

implică înregistrarea unei cereri specifice la Registrului Comerțului și cum bine cunoașteți, orice interacțiune cu o instituție a statului poate genera de multe ori bătăi de cap. Timp irosit și de ce nu, chiar cheltuieli suplimentare neprevăzute. De aceea, este preferabil să apelați la expertiza unei societăți specializate, așa cum este ADISAF

Etape radiere firma la Registrul Comerțului

Iată care sunt documentele de care este nevoi pentru radierea unei firme din registru comerțului:
• Ultima balanță de verificare a firmei;
• copie după cartea de identitate a adminsitratorului/administratorilor;
• certificat fiscal de la Administrația Financiară că firma nu are datorii la Statul Român;
• bilanț de lichidare întocmit de un expert contabil.
Pe baza acestor documente se va trece la redactarea deciziei asociatului unic sau la hotarârea adunarii generale a asociatilor pentru dizolvare, lichidare, radierea firmei.
– primul dosar ce va trebui depus este cel de dizolvare firma. După depunerea dosarului, cererea este soluționată în 5 zile lucrătoare. În aproximativ 7 zile lucratoarele, Oficiul National al Registrului Comerțului va publica în Monitorul Oficial Decizia asociatului unic sau hotarârea adunarii generale a asociatilor privind dizolvarea și lichidarea.
– de la data publicării în Monitorul Oficial, trebuie să treacă termenul de opozitie de 30 de zile, termen în care orice persoana interesată, fizică sau juridică sau Statul Roman prin ANAF, Primării, ITM, etc. pot contesta închiderea firmei. În cazul în care în cele 30 de zile nu apare nicio opozitie se poate trece la întocmirea celui de-al doilea dosar.
– al doilea dosar este cel de lichidare și radiere a firmei. Pentru soluționarea lui firma nu trebuie să mai aibă active, nu trebuie să aibă datorii la furnizori și la Statul Roman., de aceea, la momentul întocmirii va fi nevoie de un certificat fiscal de la Administrația Financiară, unde firma are sediului social, în care să se specifice că firma nu are datorii la Statul Roman, bilanțul de lichidare întocmit de catre un expert contabil, cât și raportul administratorului privind motivele și intenția de închidere a firmei.

După depunerea dosarului de lichidare și radiere, Registrul Comertului soluționeaza cererea în 5 zile lucrătoare. Durata aproximativă pentru întreaga procedură formată din cele două etape este de aproximativ 50-60 de zile.
Dacă nu sunteți dispuși și nu aveți răbdarea necesară pentru a parcurge toate etapele acestui demers destul de anevoios, puteți apela cu încredere la serviciul dizolvare lichidare societate al ADISAF